Jak donoszą pracownicy gorzowskiej Stali, oficjalny profil klubu na portalu Facebook już niebawem będzie miał 13 tysięcy fanów. Dużą popularnością cieszy się również stalowy Twitter, który śledzi ponad 700 kibiców.

Ilość fanów Stali na najpopularniejszym obecnie portalu społecznościowym Facebook ciągle rośnie. Pod koniec lipca profil żółto-niebieskich polubiło 10 tysięcy kibiców. We wrześniu było ich już 11 tysięcy. Obecnie lubią nas dokładnie 12 762 osoby. Co decyduje o popularności portali społecznościowych?

– Największym plusem Facebooka jest „interakcja bezpośrednia”. Kibic komentując i „lajkując” jest częścią większej całości dialogu. Mamy kilku adminów, którzy starają się maksymalnie często tę interakcję z kibicem podtrzymywać, odpowiadając praktycznie na każde zadane pytanie – mówi Jacek Gumowski, marketing manager Stali.

Stadion im. Edwarda Jancarza liczy ponad 15 tysięcy miejsc siedzących dla kibiców. Pracownicy Stali liczą na to, że jeszcze przed sezonem liczba fanów na Facebooku pokryje się z ilością miejsc na trybunach. – Warto dołączyć do nas i chętnie się udzielać. W ubiegłym tygodniu nagrodziliśmy grupę 20 najaktywniejszych internautów kartami kibica – dodaje Gumowski.

Dużą popularnością cieszy się również twitterowy profil Stali Gorzów. Śledzi go ponad 700 kibiców, co jest jednym z najlepszych wyników wśród wszystkich klubów żużlowych w Polsce.

Udostępnij