Od tego sezonu żużlowego transmisje Ekstraligi przenoszą się na platformę NC+. W związku z tym firma Pentagon Research pragnie zbadać w jaki sposób zmiana ta wpłynie na oglądalność transmisji i popularność dyscypliny.
Pentagon współpracował już z naszym klubem w zeszłym roku. Na początku wakacji firma przeprowadziła badanie ilościowe związane z wpływem speedwaya na promocję naszego miasta w Polsce. Teraz specjaliści za pomocą ankiety chcą dowiedzieć się jak rewolucja w transmitowaniu rodzimych rozgrywek oraz cyklu Grand Prix wpłynie na odbiorców i dyscyplinę.
Zdecydowana większość pytań w kwestionariuszu bezpośrednio dotyczy transmisji Ekstraligi oraz cyklu Grand Prix albo ma związek z tym, w jaki sposób odbierana jest telewizja w domach kibiców żużla.
– Chcemy dowiedzieć się w jaki sposób zmiany wpłyną na oglądalność transmisji, a w konsekwencji również na popularność żużla w Polsce, zyski sponsorów czy częstotliwość wizyt na stadionach. Dane te potrzebne nam są na użytek własny – projekt nie ma charakteru komercyjnego – tłumaczy Paweł Sopel z Pentagon Research.
Ankieta dostępna tutaj – link.
„