Partner Stali Gorzów, marka Tyskie, wraz z klubem przygotowuje nową akcję dla fanów żółto-niebieskich. Startujemy już od kolejnego meczu, czyli najbliższej niedzieli.

O co chodzi? Za główną bramą wejściową stanie urna, do której należy wrzucać kapsle po piwie Tyskie. Musimy uzbierać 120 tysięcy kapsli, aby sponsor akcji przeznaczył dla klubu gratyfikację pieniężną.

– W zasadzie kibice mogą zbierać kapsle już teraz, a w niedzielę tylko wrzucić je do urny. Od poniedziałku urna będzie stała już w sklepie klubowym w Galerii Askana i tam akcja będzie kontynuowana. Będziemy informować o postępach zbiórki na portalach społecznościowych. Co 10 tysięcy kapsli będziemy wrzucać stosowne info – mówi Jacek Gumowski, marketing manager gorzowskiej Stali.

Jarek Kulczycki z Tyskie zaznacza, że marka ta zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kibiców i zawsze chce być z nimi blisko, stąd pomysł na taką akcję we współpracy z nadwarciańskim klubem. – W momencie zebrania 120 tysięcy kapsli ufundujemy czek na 10 tysięcy złotych – dodaje Kulczycki.

Siedem tysięcy złotych zostanie przekazane na sprzęt dla juniorów, a pozostałe trzy tysiące zasilą konto Stowarzyszenia Kibiców Stali Gorzów „Stalowcy”, które wraz z grupą Ultras Sonadores wykorzysta kwotę do zrobienia efektownej oprawy.

– Warto dodać, że jeśli uda nam się szybko zebrać wymaganą ilość kapsli, to można będzie oprawę ujrzeć już podczas ostatniej kolejki Stali Gorzów w domu, czyli meczu ze Spartą Wrocław – dodaje Gumowski.

Udostępnij