Do sklepiku klubowego w galerii Askana trafiły gadżety w nowej grafice promujące hasło „To moja drużyna”.
Kilka dni temu ogłosiliśmy start nowej kampanii marketingowej gorzowskiej Stali, której hasło przewodnie brzmi: „To moja drużyna”. Oczywiście w dystrybucji dla kibiców żółto-niebieskich nie mogło zabraknąć nowych gadżetów związanych ze świeżą kampanią. Co trafiło do oferty?
– Jak co sezon do oferty wprowadziliśmy nowe smycze. Najmłodsi fani mogą zostać ubrani w żółto-niebieskie body. Możemy pokazać i utożsamiać się z drużyną pijąc kawę w pracy z nowego kubka, pisząc w szkole stalowym długopisem, który po lekcjach wiernie spoczywa w piórniku, na którym został umieszczony herb klubu – mówi Arkadiusz Kuświk, specjalista ds. marketingu gorzowskiej Stali.
Z racji pory roku, aby nie zmarznąć, polecamy kibicom zimową czapkę oraz szalik dedykowany zbliżającemu się sezonowi. Dla lubiących oklejać domowe szafki i łóżka w ofercie mamy szereg naklejek, w tym dwie promujące nową kampanię marketingową. Saszetka na biodra, która jest dostępna w sklepie klubowym z pewnością może posłużyć nam jako gadżet, w którym możemy umieścić klucze, dokumenty, portfel itp.
Niebawem planowana jest dostawa kolejnych artykułów. W sprzedaży pojawią się m.in. bluzy, kurtki bejsbolówki, koszulki, szaliki samochodowe, breloki i figurki żużlowców. Śledźcie www.stalgorzow.pl i odwiedzajcie nasz sklep klubowy w galerii Askana.
„