W powietrzu czuć wiosnę, a już niebawem w nozdrzach kibice poczują zapach spalanego metanolu. Sezon coraz bliżej, a świadczy o tym również liczba sprzedanych karnetów…

 

Sprzedaż karnetów na sezon 2014 ruszyła 8 listopada. Od tej pory do połowy grudnia kibice Stali, którzy posiadali już całoroczne wejściówki w roku 2013, mogli przedłużać ich ważność. W sprzedaży zamkniętej Stal sprzedała niemal 1,5 tysiąca karnetów. Tyle samo wejściówek „poszło” jak do tej pory w sprzedaży otwartej. Na liczniku mamy więc już 3000 tysiące karnetów!

 

Sprzedaż karnetów odbywa się wyłącznie w sklepie klubowym w Galerii Askana. Posiadacze Kart Kibica przy zakupie karnetu muszą ją okazać, z kolei fani, którzy jeszcze nie wyrobili karty, wypełniają specjalny formularz. Kupno karnetu wiąże się z wieloma korzyściami, przede wszystkim tymi finansowymi. Dzięki decyzji o nabyciu karnetu, możemy zaoszczędzić od kilkunastu do ponad stu złotych.

 

Dla przykładu kupując bilety normalne na trybunę na prostej, kibic zapłaci w skali rundy zasadniczej łącznie 275 złotych. Karnet kosztuje 270 złotych dla nowych karnetowiczów. Ci przedłużający swój karnet zapłacą 250 złotych. Posiadacze karnetów mogą jednak taniej zakupić bilet na Grand Prix w Gorzowie, co jest kolejną korzyścią. Biorąc pod uwagę oszczędność na karnecie, w kieszeni kibica, który nabywa w tym roku karnet pozostaje odpowiednio 75 złotych. Przedłużający ofertę oszczędzają jeszcze więcej – 95 złotych.

 

Ponadto karnety dają możliwość darmowego wejścia na sparingi i zawody młodzieżowe. Nie musimy martwić się o miejsce na stadionie, dzięki czemu możemy przyjść na mecz na kilka minut przed zawodami. Karnetowcy również posiadają prawo pierwokupu biletów na rundę play-off. Klub przewidział też akcję „Nagrody za karnety”. Kibice mogą stać się posiadaczami ciekawych nagród, których losowanie nastąpi podczas meczu z gdańskim Wybrzeżem.

 

– Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej sprzedaży, jednocześnie informujemy spóźnialskich, że najlepsze miejsca na stadionie powoli się kończą, dlatego osoby, które zastanawiają się nad kupnem karnetu mają ostatni „dzwonek”, by podjąć decyzję – podsumowuje Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

 

Szczegóły tutaj – link

Udostępnij