Pamiętacie badanie profilu kibica, które robiliśmy dwa lata temu? Dziś robimy powtórkę!

 

Aspiracją Stali Gorzów od zawsze jest spełnianie wymagań stawianych przez kibiców. Chęć ciągłego rozwoju i wychodzenia naprzeciw ich oczekiwaniom jest dla nas motywacją do ciężkiej pracy, aby efekt w postaci widowiska na „Jancarzu” był zawsze świetny. Kolejny raz chcemy poznać co gra w duszy kibiców Stali. Im lepiej uda nam się określić Wasze potrzeby, tym efekt będzie lepszy. Dlatego znów zwracamy się w stronę Uniwersytetu Szczecińskiego i młodego, kreatywnego zespołu działającego przy wydziale filologicznym jako Koło Naukowe Public Relations „PR 2.0”.

 

– Badamy, jak działają media tradycyjne, nowe i społecznościowe. Uczymy się, w jaki sposób są wykorzystywane, analizujemy i wyciągamy wnioski. Zajmujemy się badaniem kreowania wizerunku w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych – mówi opiekun koła, dr Krzysztof Flasiński.

 

Badanie jest powtórką tego przeprowadzonego dwa lata temu, co pozwoli pokazać jakie trendy panują wśród kibiców Stali i czy wiele się zmieniło w Waszych opiniach.

 

– Chcemy sprawdzić co przez dwa lata od ostatniego badania zmieniło się wśród kibiców żółto-niebieskich. Dodatkowo pragniemy poznać odpowiedzi na kilka nowych pytań. Odpowiedzi na nie pozwolą nam stwierdzić czy idziemy właściwą drogą. Poza tym myślimy o nowym i „świeżym” jak na warunki polskie projekcie, który może jeszcze bardziej zjednać kibiców Stali. Dlatego też, serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu – mówi Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

 

Badanie będzie odbywało się przede wszystkim na platformie internetowej, ale także podczas meczu z Toruniem w najbliższą niedzielę 13 lipca.

 

Link do ankiety znajduje się poniżej:

https://docs.google.com/forms/d/1y928Y0LKJ70sfPAzkSms5qIHSPjJ5Qnj7_f5fmaa2U4/viewform#start=openform

Udostępnij