Do gorzowskiej rundy Speedway Grand Prix pozostał niecały miesiąc. Rozgrywki ligowe w Polsce po czerwcowej gorączce zwolniły nieco tempo, ale pracownicy Stali Gorzów mają pełne ręce roboty. O działaniach promocyjnych prowadzonych przez gorzowski klub rozmawialiśmy z Jackiem Gumowskim, marketing managerem żółto-niebieskich.

 

www.stalgorzów.pl: Grand Prix Polski w Gorzowie już 30 sierpnia. Kibiców, którzy nie nabyli jeszcze wejściówek zastanawia, ile miejsc pozostało wolnych.

 

Jacek Gumowski: – Obecnie sprzedanych miejsc jest ponad 6000. Wg systemu największa intensywność sprzedaży w stosunku do poprzednich lat przypadnie na ostatnie trzy tygodnie przed zawodami i w tym okresie będzie największa intensywność promocji SGP w mediach i nie tylko. Chcemy, by marka Gorzów Przystań i gorzowska runda GP były jak najbardziej zakorzenione w świadomości osób, stąd szereg działań, które podejmuje klub.  

 

Wspomniałeś o intensywnej promocji, która szykuje się na ten miesiąc, ale już wcześniej klub miał kilka asów” w rękawie – na przykład historię z pożegnaniem Tomasza Golloba…

 

– Działania promocyjne prowadzimy od dawna i nie jest to związane tylko z podstawowymi formami reklamy. Pożegnanie Tomka Golloba w Gorzowie to nie tylko „podróż sentymentalna”, ale także element promocji, bo przy okazji przewija się hasło Gorzów SGP. Kolejny promocja to wystawa pucharów zdobytych przez naszych zawodników w tegorocznym cyklu, a które znajdują się w sklepie klubowym. Jesteśmy także obecni na imprezach żużlowych, takich jak SEC, gdzie mieliśmy reklamę w programie zawodów, rozdysponowaliśmy 1500 ulotek anglojęzycznych czy nagraliśmy video z zawodnikami zapraszającymi do Gorzowa. Byliśmy w Gustrow, teraz będziemy obecni w Holstead, a wszystko to w bliskiej współpracy z organizatorami zawodów SEC, za co im serdecznie dziękujemy. W minioną sobotę promowaliśmy nasze GP na finale DPŚ i trzeba jasno zaznaczyć, że wzbudziliśmy duże zainteresowanie, gdyż już mamy zgłoszenia od osób, które gościły na tym finale i chcą przyjechać na zawody do Gorzowa. Hostessy wręczyły bydgoskiej publiczności blisko 3000 ulotek, które zapraszały do miasta Gorzowa na cały weekend mocnych wrażeń. Byliśmy obecni także w barażowo-finałowym programie zawodów.

 

Duży nacisk promocyjny ma być położony na miasta poza województwem lubuskim…

 

– Tak jak wspomniałem, intensywność promocyjna powoli rozkręca się i będzie jeszcze mocniejsza. Będziemy obecni  ze spotami w rozgłośniach radiowych w Gorzowie, Zielonej Górze, Poznaniu, Lesznie, Wrocławiu, Szczecinie, Toruniu, Bydgoszczy, Gdańsku. Mamy cotygodniowy stały cykl w Tygodniku Żużlowym o naszej rundzie, promujemy się w gazetach lokalnych w Skwierzynie, Dębnie, Kostrzynie. Jesteśmy obecni w największej galerii handlowej w Szczecinie, mamy reklamę na stronach klubów ekstraligowych i pierwszoligowych. Byliśmy obecni w programach zawodów we wszystkich klubach ekstraligowych, które miały u siebie 11 rundę DMP. Wchodzimy także w media społecznościowe i tam prowadzimy interakcję z kibicami. Będziemy także obecni w największych portalach żużlowych i lokalnych wydaniach gazet internetowych za pośrednictwem reklam GoogleAds. Oczywiście to nie wszystko, na bieżąco dokładamy kolejnych partnerów, by jeszcze bardziej pokazać markę naszego miasta i GP.

Udostępnij