Koniec sezonu, a praca w klubie wre. Sprzedaż całorocznych wejściówek, kolejne konkursy i promocje dla kibiców… Czego jeszcze możemy się spodziewać?

 

Sprzedano już ponad 2500 karnetów na sezon 2015 – to dobry wynik? Spodziewaliście się go?

 

Po ostatnim biegu sezonu 2014 zaczyna się dla nas praca nad kolejnym sezonem. Najpierw analizujemy miniony sezon, następnie wyznaczamy wizję, cele na kolejny rok. Sprzedaż karnetów na poziomie 2500 sztuk jest wynikiem bardzo dobrym, ale jeśli porównamy go do założonego celu na miesiąc grudzień, to nie powinien stanowić zaskoczenia. Niemniej cieszymy się, że udało się wysoko zawieszoną poprzeczkę w ostatnim miesiącu roku 2014 wypełnić w stu procentach.

 

Myślisz, że ceny, które – mimo sukcesu Stali w DMP2014 – nie uległy gwałtownej zmianie, mogą być głównym czynnikiem zachęcającym do kupna całorocznych wejściówek?

 

Powtarzałem wielokrotnie i jeszcze raz powtórzę – swoją ocenę czynników, wpływających na sprzedaż karnetów, opieramy na badaniach profilu Kibica Stali Gorzów. A z niego wynika, że cena jest ważna, ale nie najważniejsza. Mimo to, nowa oferta karnetowa w jednym przypadku zmieniła się nieznacznie, w pozostałych jest bez zmian, a trzeba zaznaczyć, że w sezonie 2015 Kibice będą przychodzić na mecze aktualnego Mistrza Polski. Inne ważne czynniki, które wpływają na sprzedaż karnetów to, „przypisanie” do miejsca, widowisko sportowe, atmosfera na stadionie, czy też organizacja imprezy.

Oczywiście staramy się, by karnety miały swoje dodatkowe bonusy. Takimi są imprezy w gratisie, specjalne ceny gadżetów, konkursy, programy lojalnościowe. Innymi wartościami dodanymi są „pierwokupy” swojego miejsca, sprzedaże zamknięte na GP czy rundę play off. Oczywiście słuchamy naszych Kibiców i staramy się rozwijać funkcję karnetów. Jeśli dane nam będzie być w play-offach w nowym sezonie, to na pewno osoba posiadająca karnet kupi bilet na mecz play off w specjalnej cenie i bez wychodzenia z domu. Wiemy, że w sezonie 2014 był to problem, więc od razu zareagowaliśmy.

 

Co klub zyskuje przez taką taktykę ich sprzedaży? Jak należy traktować kupno karnetu, jak traktują to kibice? Czy dla klubu ważne jest zaufanie kibiców?

 

Na pewno chodzi o nam budowanie zaufania, więzi, relacji w myśl obowiązującego hasła „To Moja Drużyna”. Nie chcemy budować atmosfery wokół sukcesu sportowego. Sukces raz jest, drugim razem go nie ma. Naszym celem jest zbudowanie stałej, nierozerwalnej więzi z Kibicami. Oni są dla nas, a my dla nich.

 

Jesteśmy świeżo po świętach – nie obawiacie się nagłego spadku sprzedaży całorocznych wejściówek? W końcu w Gorzowie już tradycją stało się kupowanie karnetów pod choinkę… Jaka ich ilość byłaby dla klubu zadowalająca?

 

O ilości nie będę mówił bo aktualnie na naszym fanpage’u jest konkurs, w którym Kibice zgadują jaka ilość karnetów zostanie sprzedana do 15 stycznia. Swoją drogą zapraszam do udziału. Fajny zestaw gadżetów czeka na zwycięzcę. A ogólnie to, jak na każdy miesiąc, tak i na styczeń mamy wyznaczony cel i mamy zamiar go zrealizować. Obawy są zawsze, ale wierzymy, że jeszcze wielu Kibiców będzie chciało nabyć karnet na mecze Mistrzów Polski. Mamy jeszcze kilka pomysłów jak przekonać niezdecydowanych.

 

Co roku w Gorzowie pojawia się nowe hasło, promujące Stal i kibiców, jako społeczność, z którą można się utożsamiać. Czy i w tym roku kibice mogą spodziewać się nowej dewizy ze strony Stali? Może być coś jeszcze bardziej trafnego od „To moja drużyna”? A może w tym roku skupicie się na „złotej drużynie”? Czym jeszcze możecie zaskoczyć kibiców?

 

Tak jak powiedziałem wcześniej, absolutnie nie będziemy wiązać naszych działań z sukcesem. Z końcem grudnia 2014 kończymy z „celebrowaniem” złotej drużyny. Hasło na zbliżający się sezon zostaje te samo. Sprawdziło się. Kibice identyfikują się z nim. A naszą drużynę tworzą wszyscy – kibic, zawodnik, sponsor, etc. A czym możemy zaskoczyć? O tym już wkrótce. Polecam śledzić stronę klubową i media społecznościowe Stali. Tam zawsze świeże informacje.

Udostępnij