Akcja „Bezpiecznie ze Stalą” to już nad Wartą tradycja. Co roku dzięki Stali Gorzów i lokalnym partnerom, do najmłodszych gorzowian trafia kilka tysięcy odblaskowych kamizelek chroniących zdrowie i życie.

 

Przedstawiciele Stali Gorzów doskonale zdają sobie sprawę, jak ważną kwestią jest bezpieczeństwo najmłodszych. Klub od kilku lat prowadzi akcję „Bezpiecznie ze Stalą”. Idea jest bardzo prosta – Stal we współpracy z lokalnym partnerem funduje przedszkolakom z gorzowskich placówek odblaskowe kamizelki, które sprawiają, że grupa wyruszająca w miasto jest widoczna dla zmotoryzowanych.

 

W ubiegłym roku Stal wraz z centrum handlowym Nova Park przekazała dzieciom dwa tysiące kamizelek chroniących zdrowie i życie. W tym roku, dzięki inicjatywie Fans4Club, każdy kibic gorzowskiej Stali mógł dołożyć się do kamizelek dla najmłodszych. Wsparcie akcji wiązało się z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród.

 

W akcji wzięło udział 88 kibiców. Zebraliśmy łącznie 17 159 złotych, co stanowi 100 procent realizacji planu. Udało to się osiągnąć dzięki ciekawym nagrodom, wsparciu ze strony ambasadorów oraz mecenasów.

 

Kibice, którzy włączyli się do akcji, zdobyli m.in. możliwość wyjazdu do prezentacji w aucie ciągnącym lawetę z zawodnikami na wybranym meczu Speedway Ekstraligi; przejazdu na motocyklu żużlowym w roli pasażera podczas treningu, można też było wygrać dzień na siłowni z prezesem klubu. A to nie wszystko…

Pierwszy raz w historii podczas inauguracyjnego meczu kibic wypowiedział przez mikrofon słowa „sezon uważam za otwarty”. Nagrody cieszyły się dużym zainteresowaniem, było ich blisko 30, a w szczególności wybierane były: „Wejście do parku maszyn po meczu”, „Dziecko w eskorcie na meczu”, „Przejazd na motocyklu żużlowym”, „Wyjazd do prezentacji”, „Mecz z sektora 10”, „Mecz z wieżyczki sędziowskiej”.

 

Pierwszym ambasadorem projektu został Krzysztof Kasprzak – kapitan żółto-niebieskich i aktualny wicemistrz świata, który w ramach włączenia się do akcji przekazał jako nagrody rogi motocykla oraz bluzę z autografem.

Mecenatami akcji zostało pięć podmiotów: Stowarzyszenie Kibiców Stali Gorzów „Stalowcy”, GBS Bank, Car system TOYOTA, Santander Consumer Bank i firma ICT Poland. Każdy z naszych Mecenatów zasilił konto akcji kwotą tysiąca złotych. W zamian logotypy wyżej wymienionych mecenatów pojawią się na odblaskowych kamizelkach, które otrzymają najmłodsi kibice mistrza Polski.

W ramach akcji, zaplanowano zakup dwóch tysięcy odblaskowych kamizelek, a wartość projektu została wyceniona na 17 tysięcy złotych. 

 

– Dzięki zaangażowaniu kibiców, ambasadorów, mecenatów, dzieci z gorzowskich i podgorzowskich placówek oświatowych zostaną obdarowane kamizelkami odblaskowymi. Ten element ubioru z pewnością zwiększy widoczność najmłodszych fanów i poprawi ich bezpieczeństwo, które dla każdego rodzica jest sprawą najważniejszą. Chcemy rozdysponować 2000 kamizelek – podsumowuje specjalista ds. marketingu Stali Gorzów Arkadiusz Kuświk.

Udostępnij