Stal Gorzów jak co roku przeprowadziła niezależne badanie za pośrednictwem szczecińskiej firmy Pentagon Research dotyczące gorzowskich marek.

 

Badanie Pentagonu dotyczyło marki Gorzów i marki Gorzów Przystań. Wartości zostały osiągnięte w kontekście zawodów żużlowych, w których występowała Stal i turniejów z cyklu Grand Prix na żużlu.

 

– Wartości ekspozycji wybranych marek podczas zawodów żużlowych oscylują w milionach lub setkach tysięcy złotych. Zbadaliśmy również marki dla Gorzowa jako miasta i dla brandu, czyli Gorzów Przystań – tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

 

Wartość brandu Gorzów oceniono na ponad 4 miliony złotych, a brandu Gorzów Przystań na ponad 2 miliony złotych. Łącznie, wartość ekspozycji obu gorzowskich marek wyniosła w okresie od stycznia do października 2015 roku – 6 milionów 301 tysięcy 413 złotych!

 

Badanie dostępne tutaj – link.

 

 

Udostępnij