W nadwarciańskim klubie przyszedł czas na wprowadzenie kolejnej kampanii marketingowej. Główne hasło projektu – „Zawsze Razem” – ma odnosić się do poczucia jedności i wspólnego celu.

 

Na terenie całego miasta już na przełomie października i listopada pojawiły się specjalne banery – tzw. „koziołki” z przewodnim hasłem kampanii. Element zaciekawienia się udał, ponieważ wielu gorzowian zadawało sobie pytanie kto i po co takie konstrukcje w mieście ustawił.

 

– W sierpniu tego roku ponownie zbadaliśmy profil kibica Stali Gorzów. Okazało się, że 70% ankietowanych (spośród 1500 badanych) identyfikuje się z hasłem „To Moja Drużyna”. Zadania, które realizowaliśmy w tej dwuletniej kampanii w obu tych sezonach (2014 i 2015) przyniosły najwyższą średnią frekwencję w PGE Ekstralidze. Naturalnym zatem celem stało się utrzymanie nowej kampanii w podobny stylu. Chcemy nieustannie budować więź emocjonalną z sympatykami marki Stal Gorzów stąd też nowa kampania, która ma jeszcze bardziej związać nas wszystkich – kibiców, sponsorów, partnerów, zawodników i innych, którzy sympatyzują ze Stalą Gorzów – tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager gorzowskiej Stali.

 

W 2017 roku klub będzie obchodzić swoje 70-lecie. W związku z tym, w nowej kampanii ujęto szereg zadań, które w podniosłym stylu będą celebrować to wydarzenie. To będzie nasz rok i nasze święto.

 

– Chcemy dać się poznać jeszcze bardziej naszym Kibicom, bo to oni tworzą markę Stali Gorzów. W nowej kampanii chcemy mieć synergię emocjonalności i racjonalności, chcemy trafiać jak najbardziej w preferencje naszych sympatyków. Szereg zadań postawionych w nowej strategii będzie to wszystko budował – dodaje Jacek Gumowski.

 

Kibice na początek mogą zapoznać się z filmem promującym nową kampanię (prezentujemy go poniżej). Kolejne działania przewidziano już w grudniu.  

Udostępnij