Przyjęcie nowej strategii marketingowej Stali Gorzów odbiło się bardzo pozytywnym echem. Przypomnijmy, kampania „Zawsze Razem” ruszyła w minioną sobotę.

 

Jak powszechnie wiadomo, liczby mówią same za siebie. Liczby związane z nową kampanią marketingową Stali Gorzów pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość.

 

Film promujący akcję odsłonięty w całości został przeszło 14 tysięcy razy na Facebooku. Na stalowym profilu na portalu video Youtube fani oglądali klip blisko 3 tysiące razy.

 

– Statystyki na Facebooku pokazują, że post z nową kampanią dotarł do blisko 100 tysięcy odbiorców! Jest to wynik lepszy nawet od tego, gdy zdobywaliśmy mistrzostwo Polski. Warto dodać, że na Twitterze także mieliśmy dużo „feedbacku” – zaznacza Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

 

Weekend, w którym ogłosiliśmy nową kampanię i zawodników Stali przyniósł 230 nowych osób na profilu Stali na FB i 36 na Twitterze.

 

Dodajmy, że w ostatnim tygodniu 980 razy komentowano posty Stali Gorzów na profilach społecznościowych.

Udostępnij