www.stalgorzow.pl: Na nowej stronie pojawił się ostatnio licznik związany ze sprzedażą karnetów. Co ma na celu ten zabieg?

 

Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów: – Wprowadziliśmy pierwszy licznik sezonu 2016. Licznik, który będzie odliczał ostatni dzień do sprzedaży karnetów na sezon 2016. Każdego dnia Kibic będzie widział ile czasu pozostało. Czas już się kurczy, sezon 2016 pełen nadziei już za chwilę, więc nie warto czekać do ostatniego dnia, bo dobre miejsca nieustannie są sprzedawane.

 

Do tej pory klub nie podawał jednoznacznie dnia końca sprzedaży karnetów….

 

– Ustaliliśmy, że wstępnie jest to ostatni dzień marca. Oczywiście jeśli dynamika sprzedaży karnetów będzie się utrzymywać na podobnym poziomie albo jeszcze zwiększy się, to jesteśmy elastyczni. Dzień ten wyznaczyliśmy na bazie sprzedaży z trzech ostatnich lat. Chcemy, by był ostatnim w tym roku dla karnetów.

 

Klub już teraz myśli o nowej strategii sprzedaży na kolejny rok. Jak miałaby wyglądać?

 

– Nowa koncepcja zakładałaby sprzedaż tylko w grudniu i styczniu. Przy czym grudzień byłby sprzedażą zamkniętą. Dodatkowo chcemy wprowadzić dla osób posiadających całosezonowe wejściówki nowości w postaci nowych bonusów, które znacząco podniosą wartość jednostkową karnetu.

 

Skąd tyle działań skupionych wokół sprzedaży karnetów?  

 

– Większa ilość imprez na Jancarzu, inne sekcje jak piłka ręczna, które grają jeszcze z początkiem sezonu żużlowego, powoduje, że chcemy znaleźć jak najlepsze rozwiązania dla osób, które chcą po prostu nabyć wejściówkę na każdą imprezę organizowaną przez Stal Gorzów.

 

Udostępnij