W ostatnim czasie w centrum miasta pojawiły się dwie nowe siatki reklamowe. Przy ulicy Sikorskiego zawisł duży banner Stali i GBS Banku – kolejnego partnera akcji #zbarwamiCidotwarzy. Z kolei przy ul. Wodnej kibice mogą oglądać reklamę Stali i centrum handlowego Nova Park.

 

Tak o współpracy swojej firmy i Stali opowiada Jakub Opłaciński z GBS Banku: – Spodobała nam się kampania „Zawsze Razem” i akcja #zbarwamiCidotwarzy i postanowiliśmy to wykorzystać, spróbować rozszerzyć naszą dotychczasową współpracę o kolejny projekt. Efektem jest wspólna reklama. Dodatkowo GBS Bank pojawił się jako partner w StalTV. Wszystko to idealnie pasuje do naszej filozofii działania, do naszego hasła „Dołącz do znajomych”. Zadowoleni powinni być także kibice Stali Gorzów, ponieważ klub się rozwija, marka staje się silniejsza i sportowo drużyna także się rozwija.

 

To jednak nie wszystko. Już od najbliższego piątku do niedzielnego meczu, 90 pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji zostanie wyposażonych w żółto-niebieskie flagi. Barwy pojawią się także na flagach, których łącznie zawiśnie na terenie Gorzowa aż 200. Cały czas możemy też liczyć na korporację taksówkarską Joker Taxi, której 50 pojazdów wspiera akcję #zbarwamiCidotwarzy już od początku sezonu. Weekendowa ofensywa barwowa będzie oczywiście kontynuowana przed kolejnymi spotkaniami w Gorzowie.

 

Udostępnij