Przez ten, jak i poprzedni rok, towarzyszy nam kampania pod hasłem „Zawsze Razem”. Zeszłoroczny cel kampanii został osiągnięty. Zostaliśmy trzeci raz z rzędu mistrzem pod względem frekwencji na stadionach żużlowych najlepszej ligi świata. Do hasła Zawsze Razem” powstała kampania #zbarwamiCidotwarzy, która zaczęła się od pierwszej kolejki żużlowej 2016 roku. Sprawiła ona, że Kibice jeszcze mocniej identyfikowali się z barwami Stali Gorzów, co bardzo mocno było widać na meczach półfinału i finału – klubowe barwy były widoczne na twarzach, częściach garderoby czy tradycyjnych kibicowskich szalikach.

 

Zawodnicy u progu sezonu 2016, na zgrupowaniu w Karpaczu, byli obsypywani żółto-niebieskimi proszkami, które miały podkreślić identyfikację z drużyną. – W tym roku chcieliśmy, by zawodnicy pokazali, że barwy nie nosi się od święta, a jest się z nimi na zawsze. W związku z tym chcieliśmy podkreślić efekt przywiązania do barw poprzez malowanie twarzy. Tak powstała kontynuacja – kampania #zBarwamiNaZawsze – tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

 

W tym roku w Karpaczu zawodnicy ponownie przeszli niecodzienną sesję zdjęciową. Motywem przewodnim było malowanie ich twarzy w żółto-niebieskie barwy. – Zawodnicy poświęcili wiele czasu i mieli anielską cierpliwość by sprostać wymogom kampanii. Czują się częścią tej drużyny i wiedzieli, że takie poświęcenie się sprawie jest istotne. Każdy z nich podkreśla, że najważniejszy jest Kibic, a dla Kibiców świętością jest ich drużyna, więc czując się jej członkami postanowili wymalować skórę w barwy Stali – dodaje Jacek Gumowski.

 

Nową kampanię i sesję zrealizowali dla nas Tomasz Krochmal, Szymon Nawrat i Magdalena Wach. Tomasz Krochmal zdradził nam kulisy sesji: – Każdy z zawodników spędził około 40-45 minut na malowaniu. Sam proces odbywał się w świetnej atmosferze, podsycanej co chwilę dowcipami rzucanymi przez Stalowców. Oczywiście, zawodnicy zapamiętali nas po ubiegłorocznej sesji z proszkami. Zatem pytanie, które padało najczęściej z ich ust: Czy to się zmyje? Mimo obaw, farby schodziły momentalnie w kontakcie z wodą, więc nie było z tym problemu. A skąd w ogóle pomysł na taką sesję? Chodzi o podkreślenie identyfikacji zawodników z klubowymi barwami. Zresztą każdy z zawodników podkreślał podczas wykonywania sesji jak bardzo wie, że dla wielu kibiców barwy to najcenniejsza sprawa.

 

Z kampanią #zBarwamiNaZawsze wiąże się nowy film promo, który będzie nam towarzyszył przez cały sezon 2017. Będzie promował każde spotkanie ligowe na „Jancarzu”, będzie można zobaczyć go w kinie, w lokalnej telewizji. Do tego powstała seria plakatów z zawodnikami, które już teraz można nabyć w sklepie klubowym. Każdy zawodnik znajdzie się także na okładce programu zawodów przed każdym ligowym spotkaniem. W pięciu miejscowościach będą widoczne billboardy z Bartkiem Zmarzlikiem wymalowanym w barwach i z hasłem kampanii. Dodatkowo, pojawi się projekt w postaci innowacyjnego sklepu online Stali Gorzów, o czym poinformujemy już wkrótce.

 

To wszystko ma sprowokować Kibiców do częstego odwiedzania Jancarza, ale także do pokazywania się w kompletnych barwach, bo jesteśmy #zBarwamiNaZawsze.

 

 

Udostępnij