Nadwarciański klub zmienia swojego sponsora tytularnego. Przez ostatnie dwa lata była nim firma Cash Broker, która nadal pozostanie jednak w gronie sponsorów gorzowskiej Stali. Podkreślił to prezes klubu, Ireneusz Maciej Zmora: – Razem ze Stalą Gorzów ostatnie dwa lata naszej historii pisała firma Cash Broker z Panem Markiem i Joanną Grzyb na czele. Były to piękne lata, na które składają się dwa najważniejsze medale: brąz DMP zdobyty w Zielonej Górze i tytuł Wicemistrza Polski, który świętowaliśmy w roku 2018. Cieszymy się, że firma Cash Broker przyczyniła się przez ostatnie dwa lata do tych sukcesów i nadal zostaje przy Klubie jako jego sponsor i członek BSC. Pewien etap jednak się kończy, by mógł rozpocząć się kolejny.

Nowym sponsorem tytularnym żółto-niebieskiej drużyny w sezonie 2019 ogłoszono markę Truly.work. To nowoczesna, interaktywna platforma komunikacji, łącząca funkcje rekrutacyjne, społecznościowe i usługowe, nakierowane na potrzeby użytkownika indywidualnego i korporacyjnego. Podczas konferencji prasowej o zaangażowaniu truly.work w sponsoring sportowy mówili inicjatorzy projektu, Karolina Czopor i Marcin Molik.

– Truly.work powstaje jako marka globalna, ale podobnie jak Stal Gorzów, działamy na rzecz lokalnej społeczności i rozwoju lokalnego biznesu. Staramy się być najlepszą wizytówką Gorzowa Wielkopolskiego. Wyznając tożsame wartości, postanowiliśmy połączyć siły i wspierać się w osiąganiu celów – zapewniła Karolina Czopor.

Gorzowska Stal sezon rozpocznie od meczu w Częstochowie, 5 kwietnia.

Udostępnij