Prezydent miasta Jacek Wójcicki podpisał w piątek dwie umowy promocyjne. Pierwsza z nich z klubem żużlowym Stal Gorzów, z kolei druga z wychowankiem żółto-niebieskich – Bartoszem Zmarzlikiem.

– Gorzów nieodmiennie kojarzy się ze sportem. Dzięki sukcesom naszych żużlowców, głównie ze Stalą Gorzów. Doceniamy i szanujemy tę wartość, w związku z tym ponownie nawiązujemy współpracę z klubem na rzecz promocji miasta - podkreślił prezydent Wójcicki.
 
Wartość promocyjna klubu, zgodnie z umową, to ponad 1,4 mln. złotych, a Bartosza Zmarzlika - 200 tys. złotych.
 
– Do tej pory historia pokazuje, że nasze świadczenia z Miastem były doskonale eksponowane i wszystkie wskaźniki pokazywały, że ta promocja się sprawdza. Są prowadzone różne badania. Firma Pentagon Research opublikowało swój raport za 2019 rok i z niego wynika, że zwrot Miasta z tytułu promocji poprzez żużel jest sprawą bardzo prężnie działającą – powiedział Prezes Stali Gorzów Marek Grzyb. 
 
Słowa Prezesa żółto-niebieskich potwierdził Prezydent Miasta: - W wielu badaniach mamy to potwierdzone, że Stal Gorzów jest siłą i naszym głównym motorem napędowym jeśli chodzi o promocje Miasta. Ostatnie badania, które robiliśmy były robione przy okazji Strategii Marki i tam ewidentnie pierwsza jest Stal Gorzów, a później długo, długo nic i poszczególne symbole miasta jak np. Katedra – dodał Jacek Wójcicki.
 
Fot. Łukasz Kulczyński 

Udostępnij