Pentagon Research przygotował raport medialny dla Stali Gorzów za sezon 2022. Wyniki nie pozostawiają złudzeń! Łączną wartość mediową marek sponsorów i partnerów klubu oszacowano na 76,6 mln zł!

Waldemar Sadowski, prezes Stali Gorzów zaznacza ??Stal Gorzów to uznana marka sportowa i marketingowa na rynku. Raport potwierdza jednoznacznie, że Stal Gorzów gwarantuje świetną promocję swoim partnerom i miastu Gorzów na arenie krajowej i nie tylko.?

Raport Pentagon Research dobitnie wskazuje jakie wartości uzyskało miasto Gorzów dzięki promocji przez klub Stal Gorzów. Największy udział w wartości klubu miała nazwa ?Stal Gorzów ? (w tym przekaz dotyczący Gorzowa Wielkopolskiego). Łącznie dzięki aktywności Stali Gorzów Klub i miasto uzyskały ponad 17 mln zł wynikających z publikacji nazwy w postaci tekstu oraz logotypów.

O Stali Gorzów w 2022 roku pisało i publikowało w sposób efektywny (prezentując nazwy lub logotypy marek) ponad 500 różnych mediów.

Średnia wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów to ponad 4 mln zł, a klubowe social media wygenerowały wartość 7,8 mln zł. Widownia skumulowana w TV to 58,6 mln widzów.

Dodajmy, że mecze Stali Gorzów w sezonie 2022 były jednymi z najchętniej oglądanych w telewizji spośród meczów PGE Ekstraligi.

Udostępnij