Projekt „ I love Stal” to szeroko zakrojona inicjatywa społeczna, mająca na celu scalenie społeczności poprzez miłość do miasta i jego dziedzictwa sportowego, którym jest nasza Stal. 

Kampania społeczna „I LOVE STAL” to nie tylko promocja klubu, ale również ukazanie znaczenia sportu w społeczności lokalnej. Ambasadorowie Dawid Kwiatkowski, Krzysztof „Jankes” Jankowski, Sebastian Świderski i Dawid Andres- znani i uznani gorzowianie, którzy osiągneli sukcesy w swoich dziedzinach, będąc twarzami kampanii, inspirują i mobilizują zarówno młodszych, jak i starszych mieszkańców do wspierania swoich. Siła tego projektu tkwi w prostocie przesłania, które jednoczy ludzi o różnych talentach, pasjach i zawodach. „I love Stal” to nie tylko hasło, ale przede wszystkim idea, która mobilizuje do działania, tworząc silniejszą społeczność opartą na wspólnych wartościach. Jesteśmy różni, robimy różne rzeczy, lecz pochodzimy stąd z Gorzowa a Stal to jedna z pereł w koronie naszej społeczności -tłumaczy Krzysztof Czyrka. 

Ważną częścią promocji projektu jest  okazała mobilna konstrukcja z napisem „I Love Stal”, która pojawia się w przestrzeniach miejskich przy okazji różnych wydarzeń. Do sprzedaży wprowadziliśmy nowość – karnet I LOVE STAL, obejmujący rundę zasadniczą jak i rundę play off. Do sprzedaży trafiły także koszulki „I Love Stal”.

To nie wszystko. Czekajcie na więcej.

Udostępnij