Niezmiernie miło poinformować wszystkich kibiców, że zakończyły się prace nad nową odsłoną klubowego portalu. Wraz ze zmianami graficznymi i większa funkcjonalnością przygotowaliśmy wiele nowych cykli tematycznych i stałych działów. 

 

Wstępne prace nad nowym portalem rozpoczęły się w grudniu ubiegłego roku. Całe zaplecze administratorskie oraz nowy layout strony stworzyła firma Gess.pl Tomasza Przybylskiego.

 

Jak tłumaczy twórca witryny, nowy portal Stali będzie o wiele ciekawszy i bardziej funkcjonalny dla użytkowników, ale i samych administratorów. – Strona jest zintegrowana z popularnymi portalami społecznościowymi – Facebookiem i Twitterem oraz ze Stal.TV. Użytkownicy będą mieli łatwiejszy dostęp do podstron i galerii zdjęć, które zostały rozbudowane. Menu wysuwane z góry umożliwi łatwiejsze przeglądanie zasobów witryny, nie trzeba będzie już wchodzić w poszczególne podstrony – wymienia Tomasz Przybylski.

 

Na nowej stronie Stali ułatwiona została możliwość zakupu wejściówek na zawody żużlowe. Opcja „Następny mecz” będzie zawierać link, który zaprowadzi nas bezpośrednio do systemu sprzedaży biletów. Rozbudowana zostanie również sekcja tabel. Na bieżąco pojawiać się będą ponadto wszelkie nowości w sklepiku klubowym. Bardziej widoczni będą też główni sponsorzy żółto-niebieskich.

 

– Po zmienionej identyfikacji wizerunkowej w 2012 roku, kolejnym krokiem była właśnie nowa witryna. Dziś oddajemy kibicom całkowicie nowy produkt. Zmieniło się wszystko – począwszy od czcionki, skończywszy na redakcji. Wykorzystaliśmy także dużo nowinek technicznych, jak wysuwane okna Facebooka, Twittera czy Stal.TV. Wprowadziliśmy także dużo ułatwień dla redakcji, zmienił się panel administratora, fotografowie klubowi mogą teraz szybciej i sprawniej wrzucać fotorelacje z danego wydarzenia, strona jest bardziej przejrzysta, z poziomu „intra” można wejść od razu w działy, które nas interesują – mówi Jacek Gumowski, marketing manager Stali.

 

Do pracy gotowa jest już nowa redakcja strony. – Skład tworzy ośmioro zapaleńców umiłowanych w gorzowskiej Stali. Część z nas ma już pewne doświadczenia dziennikarskie, część dopiero zaczyna swoją przygodę z tym fachem. Taka mieszanka z pewnością będzie sprzyjać kreatywnej pracy na rzecz klubu i kibiców. Skład krystalizował się od stycznia, teraz jesteśmy gotowi na nowe wyzwania – przyznaje Filip Praski, szef zespołu redakcyjnego www.stalgorzow.pl.

 

Pracownicy nadwarciańskiego klubu zdradzają, że wraz z początkiem marca wprowadzona została tylko część zmian. – W niedługim okresie pojawi się wersja portalu dostosowana do smartfonów. Myślimy także o tym, by z poziomu strony prowadzić popularne relacje live z bieżących wydarzeń – dodaje Gumowski.

Udostępnij