Oficjalne profile gorzowskiej Stali na Faceboku i Twitterze zyskują coraz większą popularność. Marketingowcy Stali zapowiadają jednak, że klub nadal mocno będzie się rozwijał w mediach społecznościowych.

Konto Stali Gorzów na Facebooku nieustannie osiąga przyrost fanów, obecnie na liczniku mając 14 tysięcy 635 osób, które kliknęły przycisk „Lubię to!”. Warto też dodać, że założone w ubiegłym roku konto Twitter ma już ponad 1000 „followujących”, a w tym gronie są zawodnicy Stali i nie tylko, działacze Ekstraligi, a także kibice Stali z innych krajów.

Warto także dodać, że według najnowszych badań, do końca 2014 roku całkowicie zostaną zastąpione komputery stacjonarne w domu, z których korzysta się tylko z Internetu, na rzecz smarfonów i tabletów, w których aplikacje Facebooka czy Twittera są kompatybilne i często już zainstalowane.

– Dlatego też widzimy to i będziemy rozwijać się w mediach społecznościowych – przyznaje Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów i dodaje: – Kolejny krokiem przed nowym sezonem będzie nasze wejście w aplikację Instagram, która szybko zdobywa popularność. Dzięki niej możemy się dzielić ciekawymi zdjęciami z życia, np. klubu od kuchni.

Udostępnij