Sezon ligowy dla gorzowskiej Stali już się zakończył, ale dla marketingowców klubu „okres ogórkowy” to czas wytężonej pracy. Co w tej przerwie między sezonami przygotują dla kibiców żółto-niebieskich?

Dział marketingu Stali Gorzów jest obecnie na finiszu tworzenia nowej strategii marketingowej klubu, zawierającej wiele nowości. Będzie jej przyświecało nowe hasło i szereg działań skierowanych do kibiców Staleczki.

– Poprzednie hasła i działania trafiły w gusta właściwych odbiorców. Pozwoliły wśród kibiców wzbudzić dumę i poczucie, że przynależność do żółto-niebieskich jest czymś więcej niż tylko sympatyzowaniem z drużyną przez kilkumiesięczny sezon żużlowy. Teraz będziemy chcieli im zaproponować coś nowego, ale opartego także na oddaniu, przynależności i przede wszystkim wierności drużynie – tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

W związku z nową strategią klub planuje szereg działań. – Jedno z mocniejszych wiąże się z decyzją Ministerstwa Zdrowia, na którą czekamy. Chcemy wystartować wcześniej niż dotychczas ze sprzedażą karnetów i biletów na Speedway Grand Prix. Oczywiście pracujemy nad propozycją cen – zdradza Gumowski.

Wiadomo już, że na pojazdach komunikacji miejskiej pojawią się nowe grafiki, a być może oklejony na żółto-niebiesko zostanie jeden z przystanków autobusowych. Dla osób ceniących prezencję przygotowywana jest nowa kolekcja ubrań w barwach, powstaje ponadto baza newsletterowa, w której znajdzie się ponad 700 adresów e-mail, pod które klub będzie wysyłać ciekawe informacje.

– Pojawimy się także z nowym projektem społecznościowym. Po Facebook?u i Twitterze wyjdziemy z nową propozycją do kibiców. Chcemy także spowodować, by to kibice tworzyli między sobą integrację, żeby poznawali się nie tylko przy okazji stadionowych meczów, ale i w innych okolicznościach – dodaje marketing manager Stali.

Udostępnij