Stal w ostatnim czasie mocno stawia na nowe technologie i promocję w internecie, a o tych zagadnieniach najwięcej w klubie wie administrator strony www.stalgorzow.pl Marcin Imański, który jest bohaterem dzisiejszego wywiadu.

 

www.stalgorzow.pl: W tym miesiącu wystartowała nowa kampania marketingowa Stali „To moja drużyna”. W jaki sposób klub chce ją promować za pośrednictwem internetu?

 

Marcin Imański: – Na początku w głównej mierze planujemy promować nową kampanię za pomocą naszych źródeł kontaktu z kibicami. Nasza oficjalna strona od lat cieszy się sporym zainteresowaniem kibiców Stali, którzy często ją odwiedzają. Ostatnio podejmujemy także kroki w kierunku portali społecznościowych. Na początku był profil na Facebooku, na którym obecnie jest z nami już blisko 17 tys. osób, później przyszedł czas na Twittera, a ostatnio wystartowaliśmy z Instagramem. Wszystkie trzy portale są znakomite jeśli chodzi o kontakt z kibicami, a zależy nam bardzo na tym, by przekazać jak najwięcej informacji o tym co dzieje się w klubie, także w okresie jesiennym czy zimowym.

 

Czy w związku z kampanią „To moja drużyna” na www.stalgorzow.pl pojawią się jakieś nowości?

 

– Planujemy nowości nie tylko na stronie, choć jeszcze za szybko by o nich tak dokładnie mówić. Jak już wcześniej wspomniałem chcemy, by kontakt z kibicami był jeszcze bliższy, by czuli się jeszcze bardziej częścią drużyny. Ostatnio ruszyliśmy z cyklem wywiadów, gdzie pytania zadają fani – to też jest w pewnym stopniu powiązane z naszą strategią. W najbliższym czasie planujemy mocniej rozbudować także serwis smsowy, który powiadamiałby fanów żółto-niebieskich o najważniejszych wydarzeniach z życia klubu.

 

Z tego co wiem, planujecie także dać dodatkową możliwość kibicom do zakupu klubowych gadżetów?

 

– Jesteśmy na etapie ostatnich ustaleń z zapewne dobrze znanym każdemu kibicowi największym portalem aukcyjnym w Polsce – Allegro, który w ostatnim czasie uruchomił projekt Strefa Marek. Nasz klub został dostrzeżony jako wyróżniająca się marka w regionie, w związku z tym otrzymaliśmy propozycję, by zaistnieć także tam. Dotychczas pojawiły się tam takie kluby, jak Lech Poznań czy Legia Warszawa, a już niebawem także kibice żółto-niebieskich znajdą tam interesujące ich gadżety.

 

Wiem też, że światło dzienne ma ujrzeć nowa strona Business Speedway Clubu. Jak będzie się prezentować i jakie korzyści da sponsorom Stali Gorzów?

 

– Tak, strona przygotowana z myślą o członkach Business Speedway Clubu to kolejny projekt na najbliższe tygodnie, który jest już w fazie realizacji. Okres po zakończonym sezonie jest najlepszy na te zmiany, a taka witryna z pewnością będzie bardzo dobrym uzupełnieniem dla oferty, jaką mamy dla firm, które przystępują do grona BSC. Głównym celem strony jest ułatwienie kontaktu między firmami, które należą do BSC oraz przedstawienie w dokładny sposób oferty i wydarzeń z życia BSC. W ostatnim czasie Stal intensywnie działa także w strefie Grup Zakupowych, więc tam znajdą się również wszelkie informacje na ten temat. Planowane uruchomienie strony w okolicach połowy listopada.

 

Teraz chciałbym żebyś opowiedział o newsletterze, który wystartował niedawno i który jest nowością w komunikacji klubu z kibicami.

 

– W ostatnim czasie wystartował newsletter, który trafia już do blisko 900 fanów Stali, a to dopiero początek. W tym przypadku jest to bardzo dobra alternatywa dla kibiców, którzy chcą dostawać tylko te najważniejsze informacje o klubie. Na stronie internetowej umieszczamy codziennie kilka wiadomości, jednak postanowiliśmy, że na skrzynki mailowe kibiców Stali trafiać będą te kluczowe wiadomości, jak chociażby ostatnia o nowej kampanii marketingowej czy najbliższe o starcie sprzedaży karnetów czy nowych kontraktach.

 

W klubie oprócz wszelkich spraw związanych z administrowaniem stroną internetową odpowiadasz również za system biletowo-karnetowy. Czy w tym zakresie szykują się jakieś zmiany na przyszły sezon?

 

– W tej kwestii także czekają nas zmiany, a dotyczyć będą wszystkich kibiców odwiedzających stadion im. Edwarda Jancarza. Tutaj też jest jeszcze trochę za wcześnie, by mówić o szczegółach, jednak myślę, że mogę zdradzić, iż Zarząd Klubu podjął decyzję o podziale stadionu nie tylko ze względu na sektory czy też trybuny – tj. niska i wysoka, ale także na konkretne strefy, które naszym zdaniem w ostatnich latach były mniej lub bardziej atrakcyjne. Od tego podziału zależeć będą także ceny biletów czy karnetów. Na szczegóły musimy poczekać jeszcze parę tygodni. W tym roku planujemy ruszyć ze sprzedażą całorocznych wejściówek już w listopadzie. W tym miejscu warto przypomnieć, iż kibice, którzy chcą przedłużyć karnety na kolejny sezon, powinni zatrzymać dotychczasowe karty, na których nadrukowane zostaną kolejne dane.

Udostępnij