Miło nam poinformować, że oficjalny profil gorzowskiej Stali na najpopularniejszym portalu społecznościowym Facebook polubiło już ponad 30 tysięcy fanów!

30 tysięcy fanów na Facebooku, 1800 osób śledzących nas na Twitterze i 320 na Instagramie. Liczby mówią same za siebie. Stal to jeden z liderów jeśli chodzi o media społecznościowe wśród drużyn żużlowych.

Co ciekawe, ostatnio przedstawiciele wszystkich klubów Ekstraligi odbyli szkolenie z zakresu mediów społecznościowych w siedzibie newsweek.pl i przegladsportowy.pl. Stal i jej działania kilkakrotnie zostały przedstawione jako wzór.

– Świadczy to o tym, że nasze media społecznościowe zmierzają w dobrym kierunku. Dużym atutem, np. na FB Stali Gorzów jest to, że mamy największy odsetek znaczników „mówi o tym”, czyli faktycznego oddziaływania w relacji kibic-klub. To świadczy także o tym, że mamy faktycznych sympatyków naszego profilu i klubu, u których interakcja trwa na bieżąco. Od 1,5 roku stosujemy zasadę sześciu żelaznych reguł mediów społecznościowych. Wyniki, jakie osiągamy na tym polu świadczą, że zmierzamy w dobrym kierunku – podsumowuje Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

Udostępnij