Wąs ma prowokować do rozmów o męskich nowotworach. Kampania promuje zapuszczanie wąsa w listopadzie stąd również nazwa akcji mustache – wąsy, November – listopad. Temat nowotworów atakujących części intymne nadal jest w Polsce tematem tabu. Czas to zmienić. Pamiętajmy, że wcześnie wykryty nowotwór jąder jest w 99% uleczalny. Najważniejsze jest samobadanie oraz regularne badania profilaktyczne, których nie należy się obawiać.

Zawodnicy wraz z trenerem Stali Gorzów przygotowali zabawny spot promujący akcję. Piłkarzy z doklejonymi wąsami można było spotkać w okolicach hali Szkoły Podstawowej nr 20 na ulicy Szarych Szeregów, na której rozgrywane są mecze piłki ręcznej cieszące się coraz większym zainteresowaniem kibiców oraz w okolicy Centrum Medycznego Medi-Raj przy ulicy Górczyńskiej – partnera akcji. Zawodnicy – aktorzy bez tremy, za to „z jajem” podeszli do zadania i z pełnym zaangażowaniem przystąpili do realizacji filmu.

Warto obejrzeć film i przyłączyć się do akcji. Wśród osób, które udostępnią film znajomym na Facebooku rozlosujemy pakiety badań, które każdy mężczyzna powyżej 20 roku życia powinien przeprowadzać przynajmniej raz do roku w celu kontroli swojego stanu zdrowia. Dodatkowo dla kibiców, którzy do końca listopada pochwalą się swoim wąsem rozlosujemy vouchery na usługi w salonie Sarmata Fryzjer Męski i Golibroda Barbershop.

Wkrótce na profilu FB Stali Gorzów swoim nowym image pochwalił się prezes gorzowskiej drużyny Ireneusz Maciej Zmora.

Udostępnij